Mine



Minun kaulakoruni tänään. Kaljakeijuriipus, jonka sain V + K + V-poikkikselta läksiäissynttärilahjaksi. Tällä hetkellä varmaan mun rakkain aarre, koska se tuo mulle väistämättä mieleen ihanuudet.


Minun nation. Päätin tänään nation-esittelyn perusteella liittyä Stockholms nationiin. Nationillahan ei sinänsä ole mitään merkitystä, kun kaikkialle voi mennä aika lailla miten haluaa, mutta omasta saa sitten alennuksia, pääsee halvemmalla tai ilmaiseksi klubille ja voi osallistua nationin juhliin ja muihin aktiviteetteihin. Itse ajattelin tsekata liikuntajutut, jospa vaikka pääsisin loppukeväästä tai alkukesästä jonkun komean tukholmalaisnuoren purjeveneelle...


Minun päivälliseni tänään. Käytiin vaihtariporukan kanssa syömässä Wermlands Källar'n:issa halpaa ja hyvää ruokaa. Porukkamme muodostui tänään kahdesta suomalaisesta, kahdesta hollantilaisesta, kreikkalaisesta ja sri lankalaisesta.


Minun iltapalani tänään. Mielettömät herkut tenttikirjojen pänttäämisen lomaan.

2 kommenttia:

V kirjoitti...

1. on normaalia
2. mä sanoisin että kokonaan vaaleat, koska ne on kuitenkin luonnollisemman näköinen

Pihlis kirjoitti...

mitä hittoa, ootko sä kytänny koko illan koska postaan :DD

joo, pitää nyt pohdiskella kuinka toteutan tän värjäyksen, koska ite en rupee pidennyksiä värjää ja en enää a:n palveluitakaan tarttis !