TRIPLE CHEESEBURGER



Aamulenkin jälkeen treffasin tänään HYY:stä vaihtoon tulleen M:n. Käytiin kahvilla ja juteltiin niitä näitä, kunnes tajuttiin ettei M ollut vielä noutanut väliaikaista Student ID:tä (ilman sitä ei pääse Nationseille sisään) tai tervetuliaispakettia. Hypättiin bussiin ja matkattiin kiireellä Norbyn, missä M asuu alivuokralaisena paikallisen naisen luona. 


M:ltä on 4km matka keskustaan. Asuinalue oli niin samannäköinen kuin Espoossa, että luulin hetken jo tallaavani Matinkylän rannan asuinalueilla. Kameran olin jättänyt kotiin ja meillä oli kiire hakea M:n exchange certificate ja ehtiä takaisin bussiin, etten sitten puhelimellakaan viitsinyt kuvia räpsiä.

Käytiin vielä VG-reissun jälkeen syömässä paikallisessa MAX-hampurilaisravintolassa. Molemmat tosin syötiin salaatit, mutta koska paikassa oli tarjolla TRIPLE CHEESEBURGER, on sinne pakko mennä jossain välissä uudestaan.

Huomenna käväisen aamutuimaan valtsikalla hakemassa lukkarin ja nimmarit mun ruotsin kurssihakemukseen. Jotta pääsen korkeampaan tasoryhmään, pitää mun mennä 4.2. tekemään ruotsin tasokoe, apua... E tosin sanoi, ettei mulla oo mitään hätää. Sen perusteella mitä sen kanssa juteltiin niin se sanoi että pääsen tod näk siihen korkeimpaan tasoryhmään. 

Lisäksi käyn huomenna SATSilla tekemässä sopparin ja tapaamassa mun PT:n, superjännää ! Saa nähdä, millaisen orjapiiskurin ne on mulle hommannu, kuulema kuitenkin paikan parhaimman. Iltapäivällä mennään M:n kanssa Värmlands Nationille testaamaan Swedish fika, saa nähdä mitä se pitää sisällään ! Paikalliset on täällä kuulema kovia harrastamaan täällä näitä fikoja ja bruncheja, ja varoiteltiin meitä myös tänään siitä että nää on myös hulluja festaamaan. Nää ei oo nähny, miten Kaljakeiju festaa... Nimimerkillä "Never forget Valborgskaos 2011 & 2012"...

7 kommenttia:

hanna kirjoitti...

ihanaa mä haluun sitte jonneki hyvään brunssipaikkaan, et foursquare kuumana saat citysuunnistaa! hyvä, et säkin saat totutella uuteen valuuttaan.

Veeris kirjoitti...

Teetätän sulle t-paidan tekstillä Never forget Valborgskaos 2011 & 2012. Mut ootan ehkä siihen asti kun valmistutaan, koska mulla on aavistus että siihen pitää kirjata vielä pari vappua lisää...

Pihlis kirjoitti...

V: hehs, en usko. en enää ikinä juo vappuisin.
tekstiks vois sopii paremmin "i can't remember valborgskaos 2011 & 2012"

Veeris kirjoitti...

Niin tai paremminkin TOIVOO ettei muistaisi :D

Anonyymi kirjoitti...

Vaikka sulla ei ookkaan sun rakkauden lasten kuvia, niin ethän sä silti unohda meitä? Tavotteena sellanen edustava kuva olis kyllä kiva :)

Anonyymi kirjoitti...

t sara hehehee :D

Pihlis kirjoitti...

"Multa nyt puuttuu mulle superrakkaiden lapsosten, S&T:n kuva. Ehkä saan sellasen kun ne tulee sitten täällä käymään... "

en ikuna <3