Rauhan- ja kehonrakennusta

Viikko on vierähtänyt taas niin nopeasti. Aamulla en todellakaan tajunnut, että olikin lauantai ja luentovapaa päivä. Tällä viikolla oonkin viettänyt aikaa näissä merkeissä:


Joka päivä on ollut joko luento tai semma ja sehän on tarkoittanut jäätävää määrää lukemista. Myönnettäköön kuitenkin, että sain luettua ainoastaan semmamatskut. Ja semmastakin onnistuin nukkumaan puolet silmät joko auki tai kiinni. Hehs... Ensi viikolla onkin "vähän" kevyempää, kun on vaan luento, semma ja simulaatio. Vähän jännittää toi simulaatio, kun se on ilmeisesti samanarvoinen kuin yksi essee kokeessa.

Jos en ole siis istunut peppu penkissä luentosalissa tai kotona lukemassa, olenkin sitten ravannut salilla.


Kolme treenikertaa  Johanin kanssa + omat treenit päälle. Maanantain lennon jälkeen yllätyin, että jaksoin edes syödä. Keskiviikon semman jälkeen vetäisin näyttävät 3,5h päikkärit, sillä seurauksella että nukuinkin sitten seuraavana yönä todella levottomasti. 

Johan kysäisi multa torstain treeneissä, että mitä liikkeitä oon tehnyt salilla itekseni. Niin että mitä ! Kyykkyjä, en. Penkkiä, kerran joo! Leukoja, haha you wish ! Rintaa käsipainoilla, jooei. Hehs, tulipas sitten suoraa palautetta, että mun pitää kuulema kanssa ite käydä salilla tekemässä liikkeitä, että ei kuulema enää riitä tää mun juokseminen "välipäivinä". Kuinkas sitten kävikään, herra läväytti mulle perjantain treenien päätteeksi viikonlopulle circuit-treenin, minkä vetäsin sitten tänään läpi. Saatanallisia nuo burpeet, puhumattakaan 5x 1000m soutamisesta (varsinkin kun Johan sanoi, että 1000m ei sitten saa mennä pidempää kuin 4,5min).

Mutta pakko nyt hehkuttaa, että oon mä kehittynytkin ! 12 kunnon treenikertaa Johanin kanssa takana, mikä tuntuu tosi vähältä. Silti ollaan melkein joka kerta nostettu painoja (tiistaina paukutin jalkaprässissä 4x8 110kg, ilman apua !), leukojen määrä lisääntyy joka kerta (perjantain treenissä vedettiin yhteensä 104 (!!!!) erilaista leukaa).

Toinen juttu, mikä on pakko nyt muillekin jakaa on Johanin kommentti perjantain treenien alussa. Se oli kuulema ollut aamulla treenaamassa kaverinsa kanssa ja sanonut sille, että "mun päivän eka asiakas on vahvempi kuin sinä". Että kaveri ei kuulema jaksaisi tehdä asiakkaan treeniohjelmaa läpi puhtaasti. Kun sitten aamulla käppäilin SATSin aulaan, Johan istui siellä kaverinsa kanssa ja moikkasi mua iloisesti vinkaten samalla kaverilleen, että tässä on se mun asiakas josta puhuin. Luulin, että koko homma oli vitsi, mutta se olikin ihan tosissaan. Oli kyllä kaverin ilme näkemisen arvoinen, kun se tajusi että asiakas olikin pienikokoinen tyttö.


Täällä on koko viikon ollut jäätävän kylmä, vaikka aurinko onkin paistanut siniseltä taivaalta joka päivä. Lumet on aikalailla jo sulaneet ja salille mentäessä kaduilla haisee se jokakeväinen mädän haju. Yhh. En oo vielä lenkkeillyt ulkona, koska kadut on aivan täynnä soraa eikä mun jalat tykkää yhtään epätasaisesta alustasta. Luennoille oon pukeutunut tällä viikolla joka päivä neuleisiin. H:lle päivän asu -kuva keskiviikolta !

2 kommenttia:

hanna kirjoitti...

jea vihdoinkin asu+tukkakuva! mitä tarkottaa VG? mun enkunope kirjotti aina lukiossa vg sanakokeisiin mut se oli very good

Pihlis kirjoitti...

VG on "Väl godkänd" eli "passed with distinction". Vähän hassut nää näiden arvosteluasteikot(kin)