Kuuma, kuumempi, kuumis

H:n kanssa enemmänkin kuin usein kommentoidaan toisillemme kuumiksista. Tänään H sitten ehdotti mulle, että postaan mun TOP10 kuumurilistan. Loistavaa tenttilukemisen välttelyä !

Itsehän purskautin vedet näppikselle, kun H kertoi ensimmäisen tv-sarjaihastuksensa olleen Nuuskamuikkunen. Itselläni vastaava herra taisi olla OC:n Seth Cohen tai Aleksi Sariola, Salkkareiden Kentsu. Kumpi nyt olikaan ensin telkkarissa.

Mutta, mun tän hetken TOP10 kuumurilista ! En pysty laittamaan miehiä minkäänlaiseen järjestykseen ja mulla meni ikuisuus että sain ees 10 nimeä valkattua. Listalla saa siis olla myös hahmoja oikeiden ihmisten lisäksi. 


Chuck Bass
Need I say more?


Cheek eli Jare


Meitsin PT <3
Nyt toivon todella, että kyseinen herra ei ikinä löydä tänne blogiin tai en kehtaa enää koskaan tulla Ruotsiin...


Seth Cohen
Kuva nyt on vähän uudempi, mutta se pikkuinen sarjakuvanörtti Seth, joka sai astmakohtauksen "maailman upeudesta" on vaan niin <3. En ymmärrä, kun kaikkien mielestä se Benjamin mikälie oli muka paljon kuumempi kuin Seth...


Olly Murs on aikas söppänä !


Ikuinen lempparini, Stubbeliini.


JT
I'll let you whip me if I misbehave.


Mikko Koivu
Mulle tuottaa suurta tuskaa se, että mun NHL-mies saa tänä vuonna vauvan. En usko, en hyväksy. 


PLL:n Wren. 
Joo-o, myönnetään että on ehkä vähän epäilyttävä kun pyörittää sisarukset vuorotellen, mutta on se silti ihana. Ja se aksentti !


Viimeisenä mun listalle päätyi Ryan Reynolds. Ei ehkä sävähdytä näyttelijäntaidoillaan, mutta ulkonäöllään kyllä sitäkin enemmän.

Mun mielestä on tosi huvittavaa, että Brad Pitt on aina ollut mun mielestä yks maailman kuumimmista miehistä. Mutta sitten se löysi Angelinan ja PAM, tapahtu jotain ja se menetti karismansa. Parta ja pitkä tukka ei vaan sovi sille. Haluan takaisin vanhan Bradin.

Mikäs on teidän TOP10-kuumurilista ? Löytyykö samoja herroja vai tuleeko teille mieleen muita?

8 kommenttia:

tiiaelina kirjoitti...

Hei mäpäs tuun sinne Uppsalaan.. ;) Jare listan ylivoimaisesti paras <3

Pihlis kirjoitti...

haha, älä vaan ! ei käy tääl aika pitkäks ku tollasta kattelee

Sara Touhonen kirjoitti...

Samppa puuttuu!

Pihlis kirjoitti...

jooei...

V kirjoitti...

Listalla on yks josta oon eri mieltä ja yks josta en oo koskaan kuullutkaan. Saat ihan vapaasti arvata keitä ne on...

Pihlis kirjoitti...

täh, et oo koskaan kuullu ? sitä en kyl keksi :D

hanna kirjoitti...

STUBBELIINI <3

Mun kuumurilista (en kehtaa postaa sitä blogiin ku JJ lukee kuitenki)

http://i1030.photobucket.com/albums/y364/hannajasmine14/mies1_zpse5df3221.jpg

http://i1030.photobucket.com/albums/y364/hannajasmine14/mies2_zps568a85cc.jpg

Meillä oli yks sama! Mutta oon samaa mieltä myös 1,3,4,5,6,7

Pihlis kirjoitti...

3 on kyl varmaan tän hetken ehdoton ykkönen, huhheijaa !