100-vuotiaat



Meillä oli viime perjantaina vanhempian 50+50 -vuotissynttärit Villa Åkerblomissa. Juhlia varten piti hankkia tietysti uusi mekko (lähinnä siksi, ettei vanhat enää mene päälle...) ja jalkaan pääsivät ensi käyttöön maraton-palkinnoksi ostamani korkkarit. Kaulassa aidot helmet ja kädessä SNÖ:tä ja Kalevala Korua.
'

Mieletön kuvanlaatu ja loistava kuvauspaikka ! Iallafall, mekon löysin Stockmannilta, Mangon mallistosta. Just passeli, kun voi jatkossa hyödyntää sitsimekkona. Tosin nyt kun näitä kuvia katson, niin näytänpäs näköjään se päällä ihan merimakkaralta. Joten ehkä se hautautuukin kaapin uumeniin odottamampaan timmimpää kantajaa.



Ensikäytössä oli myös uusi Lushista ostamani huulipuna. Tykkään kovasti tosta sävystä, piristää kivasti mustavalkoista asua. Tukassakin mulla oli uusi väri ja taas siistitty malli, kun keskiviikkona käväisin kampaajalla vähän päivittämässä tukkaa.


Niin ja ne korkkarit ! Mun ihanat Ted Bakerin nudekorkkarit Ruotsista. Istuu jalkaan kuin mulle tehdyt (pohjassa lukeekin "Cinderella is a proof that a new pair of shoes can change your life") ja on NIIN mukavat jalassa ettei mitään rajaa ! Vaikka korkoa onkin ihan reippaasti, niin päkiät ei väsyny ollenkaan ja muutamia villeimpiä tanssimuuveja lukuunottamatta olin kengät jalassa koko illan. Ei olis kannattanut, koska oon jossain vaiheessa onnistunut sitten paskomaan korot johonkin eteisen muovimattoon. Itku.

2 kommenttia:

hanna kirjoitti...

nätti mekko! mitä kynsilakkaa sul o?

Pihlis kirjoitti...

mulla on lorealin kynsitarrat ! musta-hopeiset mis oli sellasii kivii. kivat joo, mut kestää siistinä tasan yhen päivän