Ankkailua ja approilua

Keskiviikkona päästiin nauttimaan viikon toisista opiskelijabileistä, kun suunnattiin Limeksen approon. Oltiin aiemmin päivällä käyty V:n kanssa purkamassa aggressiot bodycombatin muodossa, joten illan pystyi ottamaan rennosti. Mukana menossa olivat pikkusisko sekä poikaystävä-V, ja hetken aikaa myös vieraileva tähti Lady K ! Matkalla törmäsimme myös ihanaan M:n, jonka kanssa on viime aikoina (=vuosina) tullut vietettyä aivan liian vähän aikaa ja pidettyä aivan liian vähän yhteyttä. Tähän onneksi tulee/tuli nyt muutos, kun molemmat vähän aktivoitui asian suhteen.


Itsellä ohjelmassa oli jo tohtorin tutkinto 18 juoman muodossa. Poikaystävä-V ja pikkusisko suorittivat A:ta ja V:llä edessä oli L. Koska mun ruokavalioon ei kuulu tällä hetkellä kuulu alkoholi missään muodossa, niin mulla sitten oli edessä 18 light-limpparia. Eli sellanen kevyt n. 9litraa nestettä...


Kävikin sitten niin, että usein mulla jäi puolet juomasta juomatta. Lady K otti kaikki juomansa mun korttiin (ja oon siitä superkiitollinen!), samoin pikkusisko oli reilu ja joi "muutaman" ylimääräisen juoman mun kortille. Ja osti tuplajuuston. Muuten olisin saanut koko ajan ravata vessassa, ja alkoi se kokis jo pikkuhiljaa tulla ulos korvista... Noh, enpähän kärsinyt krapulasta seuraavana aamuna, tosin en tee sitä koskaan ^_^


Iltaan kuului muun muassa vessareissu miesten puolella pikkusiskon kanssa, ankkakävelyä (siitä näette videon alla), poikaystävä-V:n hoputtamista, huonoja juttuja ja tosi huonoja juttuja. Luonnollisesti myös se, että pikkusiskoa luultiin mun isosiskoksi, se nyt on vakkari kun sen kanssa liikun jossain. Ja loppuillasta/yöstä tanssahtelua jatkoilla. Joiden taso tosin laski kuin lehmän häntä bändin aloittaessa. Vinkkinä järkkääjille: opiskelijabileisiin ei kannata hommata rokkibändiä, mistä kukaan ei oo kuullut ja joka soittaa omia biisejä. Ei ihan toimi.


Poikaystävä-V ei varmaan lähde meidän kanssa vuoteen taas mihinkään, sen verran oli kärsivän näkönen illan aikana.

 

1 kommentti:

Veeris kirjoitti...

No oli kyllä aika yllätys kun neiti ilmestyi sattumalta Steamiin punapäänä! Punainen ei oo huono ja sopii sulle kyllä, mut mä ehkä sävyttäisin sen ens kerralla vähän luonnollisemman väriseksi, eli vähän tummemmaksi :)
Vaihtelu virkistää!