Lokakuun lempparit

Jepjep, marraskuu. Mustaa, pimeetä, märkää. Eihän tästä voi kukaan tykätä ! Eikä asiaa todellakaan paranna se tosiasia, että mulla ei oo tällä hetkellä yhtään ulkomaanmatkaa tiedossa. Kandi ei etene, tenttiinlukemisesta ei tuu mitään. faaaan.... 

No mutta, kootaas silti yhteen lokakuun lempparit !


Kynsilakka: 
Essien Hip-Anema


Laukku: 
Niken jumppakassi. Kalenteri on tyhjä, mut silti oon koko ajan menossa. Ja jos en oo, niin en kyllä liiku kotoa muualle kuin salille. Tervettä. Laukun ootte nähnyt jo miljoonassa postauksessa aiemmin, esimerkiksi tässä.

Sisustusesine: 
Aalto-maljakko. Mistä löytyy nykyään jatkuvasti kukkia ! Siis eläviä eikä mitään tekokukkia. Uskomatonta, oon ryhdistäytynyt.


Kosmetiikkatuote: 
Ruotsista vahinko-ostoksena mukaani tarttunut Revlonin värihoitoaine. Moni muistaa varmaan mun jäätävän tukkaepisodin vaihdon ajalta? Noh, nyt on sitten päässyt molemmat värihoitsikat käyttöön, kun kirkkaanpunaisen kotiutti pikkusisko ja kupari on nyt mulla päivittäisessä käytössä tukanvärin muutoksen ansiosta. En edes halua kuvitella, miltä tää kuontalo näyttäisi ilman tätä. Varmaan vaaleanpunaiselta.


Vaate: 
Niken musta talvijuoksutakki. Toimii mulla ns. välikausitakkina tällä hetkellä ja on valehtelematta päivittäisessä käytössä. Kun villakangastakki ei sovi salitakiksi ja on vielä liian lämmin, ja kun muut takit on liian ohuita.

Asuste: 
Hullareilta kotiuttamani MK:n ruusukultainen rannekello. Mr. J:n sanoin, se mätsää mun tukkaan.


Biisi:


Matkakohde:
 Salaisesti (ja julkisesti) haaveilen yhä Washington DC:stä. 


Juoma: 
Twiningsin Apple, Cinnamon & Raisin -tee.


Ruoka: 
Tulinen kasviskanakeitto. Mistä oon tosin joka kerta onnistunut tekemään niin tulista, että tuntuu poskionteloissa asti.


Lehti: 
Fit


Tuoksu: 
Cleanin Rain.


Vapaa-aika: 
Mikä se on? Noei, Frendien tuotantokausien tuijottaminen. Syyskuun aikana katsoin valehtelematta kaikki 10 kautta läpi. Nyt ne loppuivat, joten mun täytyy etsiä itselleni uutta tuijotettavaa. Onneksi mun boksi ei ihan heti tyhjene...

Sanonta: 

Ei kommentteja: